
NÄIDISKOOLITUSED:
Kuna iga seltskonna ja ettevõtte vajadused on erinevad, kujundan koolitused ja töötoad täpselt teie soovidest lähtudes. Kuigi minu fookus on telefoniga pildistamisel, saate teie anda sisendi, millised on teie ootused ja eesmärgid, et koolitus vastaks just teie soovidele.Siin aga leiate näidis teemad, et teil oleks lihtsam otsustada.
NÄIDISKOOLITUSED
Koolitused ja töötoad ärikliendile
Koolitus võib tuleneda tööandja soovist õpetada meeskonda pildistama oma tooteid, tegema kinnisvarafotosid või looma visuaale ettevõtte sotsiaalmeediakanalite jaoks. Samuti võivad need olla mõeldud töötajatele põneva ja arendava tegevusena – olgu eesmärgiks uue oskuse omandamine või lihtsalt midagi toredat koos teha.
KÜSI HINNAPAKKUMIST
TÖÖTUBA MEESKONNA ÜRITUSTELE
Töötoad sobivad suurepäraselt meeskonnaürituste elavdamiseks, pakkudes loovat ja praktilist vahepala näiteks konverentsil või suvepäevadel.
Võimalik on valida ka fookusteema, mis aitab töötoa raames tehtavaid ülesandeid põnevamaks muuta ning need tavaelus kasutusse võtta (nt selfid, fotojutustus, erinevad loomingulised katsetused - arutame koos ja leiame sobiva teema).
Hind orienteeruvalt 220 - 350 eur
PILTIDEGA KÕNELEMISE KUNST ehk storytelling
Kestus 4 h
Hind 500 eur (väljaspool Tallinnat lisandub transpordikulu).
Kuidas saada tähelepanu?
Foto on olnud peamine tähelepanu tõmbamise tööriist fotograafia sünnist saati. Pildid haaravad lugeja tähelepanu ja aitavad toimunut visualiseerida. Sotsiaalmeedia kiire võidukäik on kaasa toonud info tarbimise uued standardid. Visuaal on tänapäeval varasemast kordi olulisem. Kõnekas foto aitab haarata lugeja tähelepanu, peatab pilgu ja suunab teemasse süvenema.
Kuidas panna pildid enda kasuks tööle?
Kohalolu sotsiaalmeedia kanalites tähendab enda igapäevaste tegemiste jagamist ning organisatsiooni inimeste tutvustamist. Kuidas aga saada lugeja tähelepanu? Siinkohal tuleb appi foto/video, mis näitab päris inimesi ja nende tegemisi. Jah just, päris inimesed - mitte modellid ja näitlejad fotopanga piltidelt. Sellise piltide jagamine aitab luua emotsionaalse sideme vaatajaga ning seeläbi suurendada tema uudishimu.
Lugude rääkimise kunst - fotojutustus vs reportaaž.
Need on teemad, millele koolitusel keskendume. Üheskoos leiame vastused, kuidas panna pildid kõnelema, kasutades selleks loomingulisi tööriistu nagu kompositsioon, valgus ja kadreering.
Selleks, et loomingulised oskused praktikasse rakendada, saab koolitusel ülevaate kuidas käsitleda telefonikaamerat nii, et tulemuseks oleks foto, mida enda peas soovisid luua. Kuna tänapäevase fotograafia osa on ka fototöötlus, siis loomulikult vaatame koos üle, mida tähendab fototöötlus ning millal ja kuidas seda kasutada.
Koolitusel vaheldub teooria praktiliste harjutustega ja kõik küsimused on alati väga oodatud.Koolitusel saad vastused järgmistele küsimustele:
-
Kuidas pildistada telefoni kaameraga nii, et tulemus vastaks täpselt pildistaja soovile?
-
Miks pildid teatud olukordades ebaõnnestuvad ja kuidas ebaõnnestumisi vältida?
-
Kuidas jutustada piltidega lugusid (fotograafia kui storytelling)?
-
Kuidas teha uudisteksti toetavaid ja tähelepanu köitvaid fotosid?
-
Millised pildid toimivad sotsiaalmeedias ja millised kodulehel?
-
Kuidas pildistada reportaaži?
-
Kuidas pildistada inimest ja inimrühma ehk teha grupipilti?
-
Kuidas töödelda pilte fototöötlusrakenduses?
TELEFONIFOTOGRAAFIA
Kestus 3 h
Hind kohapeal 350 eur
Hind veebikoolitusele 300 eur
Koolitus toimub loengu vormis. Koolitusel kasutatud materjalid on peale koolitust õpilastele elektroonselt kättesaadavad.
Koolitusel saad ülevaate ja oskusedt, mida vajad, et teha kõnekaid fotosid:
TEHNILISED ehk telefonikaamera tundmine.
FOTOGRAAFILISED teadmised - kuidas fotokaamera näeb.
LOOMINGULISED teadmised - mis on hea pildi saladus. Fotokompositsioon ja sellega seonduv põnev maailm.
JÄRELTÖÖTLUS olulisemad parendused, mis aitavad pilti kvaliteetsemaks muuta.
BRÄNDI JA TURUNDUSTEEMALINE TELEFONIFOTO KOOLITUS
2-päevane koolitus (esimene päev võib vajaduse korral toimuda videos)
Grupi suurus: maksimaalselt 20 inimest
Hind: 700 €
Koolitusel käsitletakse järgmisi teemasid:
-
Sotsiaalmeedia turundamine: brändi visuaalsed elemendid ja kuidas need toetavad ettevõtte turundust.
-
Isikliku brändi loomine: protsess, kuidas jõuda oma unikaalse brändini.
-
Ostupersoona määratlemine: olulisus ja roll pildikeele valikul.
-
Stilistika valik: meetodid, kuidas leida oma brändile sobiv stiil, läheneda stilistikale ning valida elemente, mis toetavad ühtset pildikeelt.
-
Telefoniga pildistamine: kuidas vältida moonutusi ja saavutada õige valgusega pilt.
-
Kodustuudio loomine: taustade ja valguse kujundamise abivahendid.
-
Piltide järeltöötlus: miks, kuidas ja millises ulatuses seda teha.
Koolituse tulemusena osaleja teab ja oskab:
-
kuidas alustada oma brändi kujundamist;
-
kuidas piltide abil eristuda sarnaste teenuste pakkujatest;
-
kuidas seada valgust ja kompositsiooni erinevate toodete pildistamiseks;
-
kuidas eristub toodete ja teenuste pildikeel;
-
kuidas pildistada telefoniga nii, et tulemus oleks loomulik;
- kuidas töödelda pilte telefoni ja vabavara abil.