TELLIMUS-KOOLITUSED

Minult võid julgelt uurida võimalust meeskondade ja grupikoolituste läbiviimise kohta. Telefonifotograafia on väärtuslik oskus, mida iga töötaja võiks osata, sest seeläbi sünnib fotomaterjal, mis aitab tööandjal tutvustada nii enda tooteid teenuseid kui kasvatada tugevat ühte hoidvat meeskonda, muutes omakorda ettevõtte uutele talentidele atraktiivseks.

TÖÖTUBA MEESKONNA ÜRITUSTELE

Kui on soov meeskonna üritusel pakkuda enda inimestele kasulikke teadmisi, on võimalik tellida töötuba, kus saab ülevaate telefonikaameraga pildistamisest ja loomulikult põneva ülevaate loomingulisest maailmast ning neid siis kohe ka katsetada. 

Võimalik on valida ka fookusteema, mis aitab töötoa raames tehtavaid ülesandeid põnevamaks muuta ning need tavaelus kasutusse võtta (nt selfid, fotojutustus, vormid ja mustrid vms).

Hind orienteeruvalt 300 - 600 eur




PILTIDEGA KÕNELEMISE KUNST ehk storytelling

Kestus 3 h

Hind 450 eur (väljaspool Tallinnat lisandub transpordikulu).

Kuidas saada tähelepanu?

Foto on olnud peamine tähelepanu tõmbamise tööriist fotograafia sünnist saati. Pildid haaravad lugeja tähelepanu ja aitavad toimunut visualiseerida. Sotsiaalmeedia kiire võidukäik on kaasa toonud info tarbimise uued standardid. Visuaal on tänapäeval varasemast kordi olulisem. Kõnekas foto aitab haarata lugeja tähelepanu ja peatuda teemasse süvenemiseks.

Kuidas panna pildid enda kasuks tööle?

Kohalolu sotsiaalmeedia kanalites tähendab enda igapäevaste tegemiste jagamist ning organisatsiooni inimeste tutvustamist. Kuidas aga saada lugeja tähelepanu? Siinkohal tuleb appi foto/video, mis näitab päris inimesi ja nende tegemisi. Jah just, päris inimesed - mitte modellid ja näitlejad fotopanga piltidelt. Sellise piltide jagamine aitab luua emotsionaalse sideme vaatajaga ning seeläbi suurendada tema uudishimu.

Lugude rääkimise kunst - fotojutustus vs reportaaž.

Need on teemad, millele koolitusel keskendume. Üheskoos leiame vastused, kuidas panna pildid kõnelema, kasutades selleks loomingulisi tööriistu nagu kompositsioon, valgus ja kadreering.

Selleks, et loomingulised oskused praktikasse rakendada, saab koolitusel ülevaate kuidas käsitleda telefonikaamerat nii, et tulemuseks oleks foto, mida nö enda peas soovisid teha. Kuna tänapäevase fotograafia osa on ka fototöötlus, siis loomulikult vaatame koos üle, mida tähendab fototöötlus ning millal ja kuidas seda kasutada.

Koolitusel vaheldub teooria praktiliste harjutustega ja kõik küsimused on alati väga oodatud.


TELEFONIFOTOGRAAFIA

Kestus 3 h

Hind kohapeal 450 eur

Hind veebikoolitusele 350 eur

Koolitus toimub loengu vormis. Koolitusel kasutatud materjalid on peale koolitust õpilastele elektroonselt kättesaadavad.

Koolitusel saad ülevaate ja oskusedt, mida vajad, et teha kõnekaid fotosid:

  • TEHNILISED ehk telefonikaamera tundmine.  

  • FOTOGRAAFILISED teadmised - kuidas fotokaamera näeb.

  • LOOMINGULISED teadmised - mis on hea pildi saladus. Fotokompositsioon ja sellega seonduv põnev maailm.  

  • JÄRELTÖÖTLUS olulisemad parendused, mis aitavad pilti kvaliteetsemaks muuta.



BRÄNDI JA TURUNDUSTEEMALINE TELEFONIFOTO KOOLITUS

2 päevane koolitust, millest esimene päev võib vajaduse korral toimuda videos. Grupi suurus maksimaalselt 20 inimest).

HIND 900 EUR

Koolitusel käsitletakse järgmisi teemasid:

  1. Sotsiaalmeedia turundamine: Brändi visuaalsed elemendid ja kuidas need toetavad sinu ettevõtte turundust.
  2. Isikliku brändi loomise protsess: Kuidas jõuda oma unikaalse brändini.
  3. Ostupersoona määratlemise olulisus ja selle roll pildikeele valikul.
  4. Stilistika valik: Meetodid kuidas leida enda brändile sobiv stiil. Kuidas läheneda stilistikale ning kuidas valida elemente, mis toetada ühtset pildikeelt.
  5. Telefoniga pildistamine: Kuidas vältida moonutusi ja saavutada õige valgusega pilt.
  6. Kodustuudio loomine: Taustad ja abivahendid valguse loomisel ja kujundamisel.
  7. Piltide järeltöötlus: Miks, kuidas ja millises ulatuses seda teha.

Koolituse tulemusena saab selgeks:

  • Kuidas teha algust enda brändi kujundamisega.
  • Kuidas piltide abil eristuda teistest sarnaste teenuste pakkujatest.
  • Kuidas seada valgust ja kompositsiooni erinevate toodete pildistamiseks.
  • Kuidas eristub toodete ja teenuste pildikeel.
  • Kuidas pildistada telefoniga nii, et tulemus oleks loomulik.
  • Kuidas töödelda telefoni kasutades pilte vabavaraga.