Toimumisaeg: 

Koolituspävad lepitakse kokku koos õpilasega

(koolitus on 2-päevane)

Koolituse maht: 22 AT

Osalustasu: 400 eur 

REGISTREERI KOOLITUSELE

TURUNDUSFOTO KOOLITUS

INDIVIDUAALÕPE
Koolitusel saad, teada kuidas kõnetada fotode abil sihtgruppi ning jutustada neile oma ettevõtte lugu. Selleks, et sinu ettevõtte pildikeel oleks sinu ettevõtte nägu, vaatame koos üle meetodid, kuidas olla omanäoline ja meeldejääv. Koolitusel leiad nippe ja saad näpunäiteid, kuidas sotsiaalmeedias süsteemsemalt üles ehitada oma ettevõtte turundust.  

Koolituse läbinu teab, millist rolli mängib ettevõtte bränd turunduses ning oskab toetada selle kujundamist. Teab, kuidas luua omanäolist pildikeelt ja oskab kasutada erinevaid pildistamise meetodeid, et luua emotsionaalseid pilte. Oskab iseseisvalt luua sotsiaalmeedia reklaame ja stiliseerida postitusi.


Koolitusel käsitleme:

  • Mis on turundus, USP ning ostupersoona ja mida peab teadma enne toodete pildistama asumist
  • Mis on stilistika, milliseid võimalusi see pakub ja mida peab arvestama erinevaid tooteid-teenuseid pildistades
  • Kuidas pildistada, et tulemus poleks suvaline klõps, vaid õnnestunud foto
  • Piltide järeltöötlus- miks, kuidas ja kui palju seda on vaja

Koolitusel käivad käsikäes teooria ja praktika, kõike räägitut saab proovida kohapeal juhendajate käe all ja kodus, läbi etteantud ülesannete.


Koolituse tulemusel:

  • Saab selgeks, kuidas läheneda tootefotole kontseptuaalselt
  • Saab selgeks, kuidas seada valgust ja kompositsiooni eri toodete pildistamiseks
  • Personaalbränd, mis see on ja kuidas toetada selle kujunemist
  • Kuidas toetada oma teenuse müüki läbi piltide
  • Oskad vabavaraliste programmide abil töödelda pilte ja kujundada isikupäraseid postitusi
 

Luban, et lahkud koolituselt uute oskuste ja kindlustundega nende kasutamise suhtes.

 

Koolitusel osalejal peab olema nutitelefon või fotoaparaat ning arvuti kasutamise võimalus.

ÕPPEKAVAGA TUTVU SIIN